L'offerta di lavoro non è più attiva
Descrizione
Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347.
Posiadamy trzydziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Obecnie dla naszego klienta z Poznania z branży budownictwo i konstrukcja poszukujemy:
Asystentki/Asystenta Zarządu
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Asystentki lub Asystenta należy organizacja pracy biura i obsługa oraz wsparcie Zarządu firmy.
Dane dotyczące oferty:
- Umowa o pracę ( pełny etat)
- Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 brutto
- Premia uznaniowa na koniec roku
- Ubezpieczenie grupowe
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Praca stacjonarna
- Szkolenia zawodowe oraz ścieżka rozwoju na wskazanym stanowisku zostaną omówione na indywidualnej rozmowie z kandydatką/kandydatem
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i organizacja recepcji oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura firmy, obsługa gości i zarządu
- prowadzenie zamówień gospodarczych i spraw administracyjnych firmy
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów: korespondencja wychodząca i przychodząca, w tym prowadzenie księgi wyjść i wejść korespondencji; rozdzielanie korespondencji i jej ewidencja; wprowadzanie faktur zakupowych do systemu OCR oraz przekazywanie ich do akceptacji odpowiednim osobom;
- nadzór nad kalendarzem zarządu
- organizacja imprez okolicznościowych i wyjazdów integracyjnych
- organizacja podróży służbowych
- prowadzenie rejestru i ewidencji pojazdów (przeglądy, ubezpieczenia, leasing)
- obsługa marketingowa firmy, w tym obsługa i nadzór nad stroną internetową - kontakt z firmą zewnętrzną
- tłumaczenie korespondencji – język angielski
- bieżąca współpraca z działem Kadr
- nadzór nad rekrutacją nowych pracowników: zamieszczanie ogłoszeń, wstępna analiza otrzymanych aplikacji, umawianie spotkań z kandydatami, onboarding pracowników
- nadzór nad szkoleniami dla pracowników
- nadzór nad obsługą operatora telefonii
- inny zakres obowiązków zlecony przez zarząd firmy
Wymagania:
- Wymagane wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu social mediów
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- obsługa urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat B
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 – tłumaczenia korespondencji, wsparcie działu ofertowania (dodatkowo znajomość języka niemieckiego – mile widziana)
- obowiązkowość
- sumienność i dokładność w wypełnianiu obowiązków
- zmysł organizacyjny
- inicjatywa
- komunikatywność
- analityczne myślenie
- samodzielność
- umiejętność wykonywania kilku czynności jednocześnie
Per candidarsi a questo annuncio, si prega di inviare il proprio CV che sarà inserito nel nostro database. La registrazione del proprio profilo nella banca dati comporta l'uso da parte di Orienta Polska per eventuali future assunzioni o considerato per altre offerte di lavoro, le stesse che potranno essere inviate periodicamente tramite mail. Per la sicurezza dei tuoi dati, potrai accedere nella tua area riservata e gestire il consenso per la privacy o cancellare autonomamente i tuoi dati. Ti informiamo inoltre che questo annuncio è rivolto ad entrambi i sessi e che verranno contattati solo i candidati selezionati. Candidandoti a questo annuncio, accetti le disposizioni di cui sopra e dichiari di aver letto l'informativa privacy policy sul sito
www.orientapolska.pl
Certificato di agenzia per il lavoro: 13347