Oferta pracy nieaktualna
Opis
Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347.
Posiadamy trzydziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Obecnie dla naszego klienta z Poznania z branży budownictwo i konstrukcja poszukujemy:
Asystentki/Asystenta Zarządu
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Asystentki lub Asystenta należy organizacja pracy biura i obsługa oraz wsparcie Zarządu firmy.
Dane dotyczące oferty:
- Umowa o pracę ( pełny etat)
- Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 brutto
- Premia uznaniowa na koniec roku
- Ubezpieczenie grupowe
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Praca stacjonarna
- Szkolenia zawodowe oraz ścieżka rozwoju na wskazanym stanowisku zostaną omówione na indywidualnej rozmowie z kandydatką/kandydatem
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i organizacja recepcji oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura firmy, obsługa gości i zarządu
- prowadzenie zamówień gospodarczych i spraw administracyjnych firmy
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów: korespondencja wychodząca i przychodząca, w tym prowadzenie księgi wyjść i wejść korespondencji; rozdzielanie korespondencji i jej ewidencja; wprowadzanie faktur zakupowych do systemu OCR oraz przekazywanie ich do akceptacji odpowiednim osobom;
- nadzór nad kalendarzem zarządu
- organizacja imprez okolicznościowych i wyjazdów integracyjnych
- organizacja podróży służbowych
- prowadzenie rejestru i ewidencji pojazdów (przeglądy, ubezpieczenia, leasing)
- obsługa marketingowa firmy, w tym obsługa i nadzór nad stroną internetową - kontakt z firmą zewnętrzną
- tłumaczenie korespondencji – język angielski
- bieżąca współpraca z działem Kadr
- nadzór nad rekrutacją nowych pracowników: zamieszczanie ogłoszeń, wstępna analiza otrzymanych aplikacji, umawianie spotkań z kandydatami, onboarding pracowników
- nadzór nad szkoleniami dla pracowników
- nadzór nad obsługą operatora telefonii
- inny zakres obowiązków zlecony przez zarząd firmy
Wymagania:
- Wymagane wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu social mediów
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- obsługa urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat B
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 – tłumaczenia korespondencji, wsparcie działu ofertowania (dodatkowo znajomość języka niemieckiego – mile widziana)
- obowiązkowość
- sumienność i dokładność w wypełnianiu obowiązków
- zmysł organizacyjny
- inicjatywa
- komunikatywność
- analityczne myślenie
- samodzielność
- umiejętność wykonywania kilku czynności jednocześnie
Aby aplikować na to ogłoszenie, prosimy o przesłanie CV w celu umieszczenia go w naszej bazie danych. Rejestracja profilu w bazie danych oznacza, że CV może być wykorzystywane przez ORIENTA POLSKA Sp. z o. o również w przypadku przyszłych rekrutacji i ofert pracy, które okresowo mogą być przesłane drogą mailową. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych, logując się do zabezpieczonej bazy danych, będzie można zarządzać swoimi zgodami dotyczącymi prywatności, a także samodzielnie usunąć swoje dane. Informujemy również, że niniejsze ogłoszenie jest skierowane do obu płci, oraz że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Aplikując na niniejsze ogłoszenia, akceptuje Pan/i powyższe postanowienia i oświadcza, że zapoznał się Pan/i z informacją o polityce prywatności na stronie
www.orientapolska.pl
Certyfikat agencji pracy: 13347