Oferta pracy nieaktualna
Opis
Orienta Spa, Filiale di Montevarchi, ricerca per azienda cliente un TECNICO HELPDESK 1°/2° LIVELLO.
Attività svolte:
- Supporto di 1°/2° livello Helpdesk;
- Test degli ambienti Ipad/MacBook/Iphone;
- Mantenimento delle procedure interne;
- Mantenimento del sito aziendale con le procedure per tutti gli ICT Referents nel mondo;
- Comunicazioni interne (newsletter, mail di servizio ecc..) verso i vari ICT Referents (primi livelli helpdesk in tutto il mondo);
- Videoconferenze con i vari HUB e ICT Referents per vari aggiornamenti e linee guida.
Gradite competenze minime di comunicazione e web design.
Si offre:
- Contratto a tempo full-time iniziale a tempo determinato con prospettiva di stabilizzazione. Inquadramento (CCNL Commercio) e retribuzioni commisurate a Seniority e profilo professionale del candidato/a.
- Percorsi formativi su ambienti specifici sopra indicati;
Sede di Lavoro: Firenze Sud
Aby aplikować na to ogłoszenie, prosimy o przesłanie CV w celu umieszczenia go w naszej bazie danych. Rejestracja profilu w bazie danych oznacza, że CV może być wykorzystywane przez ORIENTA POLSKA Sp. z o. o również w przypadku przyszłych rekrutacji i ofert pracy, które okresowo mogą być przesłane drogą mailową. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych, logując się do zabezpieczonej bazy danych, będzie można zarządzać swoimi zgodami dotyczącymi prywatności, a także samodzielnie usunąć swoje dane. Informujemy również, że niniejsze ogłoszenie jest skierowane do obu płci, oraz że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Aplikując na niniejsze ogłoszenia, akceptuje Pan/i powyższe postanowienia i oświadcza, że zapoznał się Pan/i z informacją o polityce prywatności na stronie
www.orientapolska.pl
Certyfikat agencji pracy: 13347